tisdag 11 juni 2013

Säsongssammanfattning: New Girl

Återigen sträcktittat igenom en säsong av New Girl. Tog mig två och en halv dag ungefär. Saker man hinner göra när man inte har skola eller jobb att ägna sig åt. Skulle hellre ha skola eller jobb, men det är en annan femma.
Varning! Sammanfattningen kan innehålla spoilers. Som alla sammanfattningar alltså.

Bildkälla Screencrush
Favoritavsnitt: 2x6 "Halloween". Jag skrattade så jag väckte barnen när jag såg det här. På riktigt. Nick i spökhuset är så roligt att jag börjar skratta bara jag tänker på det. (Ja, nu med.)
2x23 "Virgins". Jisses vilka pinsamma historier om att förlora oskulden. Och jag gillar verkligen att se när karaktärerna blir "ungsminkade". Hilarious!

Favoritkaraktär: Jess såklart. Men Winston växte verkligen i den här säsongen. God damn är han rolig!

Favoritpar: Jess och Nick. Äntligen! Hoppas hoppas hoppas att det håller mellan dem i nästa säsong också.

Bäst i säsongen: Kyssen! Som man väntat på den och så WHAM! Rätt i krysset. Thank you lord!

Värst i säsongen: Skulle väl vara att Cece helt plötsligt skulle bilda familj. Men egentligen ingenting...

Övriga kommentarer: Herregud som jag skrattar åt den här serien. Det går inte ett avsnitt utan att jag skrattar riktigt högt, vilket övriga familjen tycker är roande i sig eftersom jag har hörlurar på när jag tittar.

Vad ska jag sträcktitta på nu då? Lutar åt "Teen wolf", "Girls" eller "Castle". Eller kanske "Supernatural"? Eller "Merlin"? Herreminje - får dra lott tror jag.