söndag 12 maj 2013

Sunday is not a funday-Dagens

Allergitrött
Outfit: H&M all over och in på bara skinnet, enda att tillägga är väl i så fall att t-shirten kommer från H&M Divideds herrkollektion.
Smink: Nej. Därav lite extra glåm.
Nagellack: Smoke från BB Couture toppat med Allons-y från Nail Pattern Boldness.
Frisyr: Nytvättat och vindfönat.
Doft: Deo, bodylotion (cocos&lime) och hårolja.
Klocka: Nej.
Smycke: Mina armband.
Fika: Te och glass.
Middag: Grillad fläskfilé med klyftpotatis och sallad.
Pryl: Ett litet piller som gör att jag inte kliar sönder mina ögon. Allergimedicin ftw!
Sysselsättning: Promenad, surfa på internätet, äta, läsa. Lite så.
Låt: Har inte lyssnat alls på musik idag förutom tramset jag hörde på radion när vi åkte bil. Men jag har gnolat lite på Adam Lamberts "Underneath" det har jag ju...
Kvällsnöje: Dumburk på ett eller annat sätt. Hade tänkt lite "Glee" med Lilla E, men hon och Chilipojken drog iväg till sin farmor och farfar så det kan gå hur som helst med den saken.
Att tillägga: Jag är galet sugen på godis och kakor. Eller kakdeg. Går snart och gör kakdeg och äter den med slev. Och ja - det är den tiden på månaden.