tisdag 7 maj 2013

SolDagens


Outfit: Byxor och linne från H&M, skjorta och solglasögon från Kapp Ahl (herr- respektive barnavdelningen).
Smink: Svartglittrig eyeliner. Nu helt utsvettad. Anatomicals körsbärs-lipbalm till det.
Nagellack: Grå Briquette från BB Couture och över det egenfrankade clownspyan Courage från Totally Klaine.
Frisyr: Uppsatt i tofs.
Doft: Antidote från Victor&Rolf.
Klocka: Blingig digital DKNY med grönt läderband. Ej med på bild.
Smycke: Mina armband och cz/silverörhängena från Esprit.
Fika: Te. Banan. Kexchoklad. Te. Lakrits. Te.
Middag: Tagliatelle med tomatsås och parmesan.
Pryl: Änglavingar.
Sysselsättning: Repetera, catch me some sun, prata strunt.
Låt: "Broken english" med Adam Lambert. Bara ungefär hela dagen. Och Spotify-listan får en låt till...
Kvällsnöje: Filmtajm!
Att tillägga: Jag fotograferar mina lack igen, men har fortfarande ingen lust att skriva ett inlägg. Känns faktiskt skönt att ha släppt det. Jag trodde det var tillfälligt, men det kanske blir permanent. Jag vet inte. Och det är ganska skönt att inte veta.