söndag 26 maj 2013

Mors Dag-ens

Fin min jag gör. Ska vi räkna dubbelhakor?
Outfit: T-shirt (som jag borde jogga i), linne, mintgröna solglasögon och spräckliga byxor från det där stället som tillhandahåller största delen av min garderob. Converse med Union flag.
Smink: Lite mascara och målade i brynen bara.
Nagellack: I've been looking for you forever från Totally Klaine. Mitt eget alltså.
Frisyr: Nytvättat. Syns på att lockarna är all over the place.
Doft: Lovely från Sarah Jessica Parker.
Klocka: Endless från cK. Gammal goding som jag letat fram att satt nytt batteri i.
Smycke: Armbanden. Glömde örhängen idag igen...
Fika: Hos världens bästa Perny. Te, Brago, chokladtårta. Omnomnom.
Middag: Pasta med aubergine och mozzarella. Också omnomnom.
Pryl: Lackblogg.
Sysselsättning: Bli firad på Mors Dag (äntligen!), läsa, umgås, slöa. För det är söndag.
Låt: Blackbird. I Glee-versionen.
Kvällsnöje: Kanske lite "True blood"? Skulle inte något emot att gleeka lite heller...
Att tillägga: Två saker som hänt idag:
1) Jag blev firad på Mors Dag med frukost på sängen och tecken på uppskattning i form av små presenter och blommor. Något jag längtat efter några år...
2) Har lackbloggat igen. Vågar dock inte säga att jag är helt och hållet på banan igen, för det vet jag inte om jag är. Sådan där sak som tiden får utvisa.