tisdag 21 maj 2013

Gäst-Dagens

Dagens Dagens låter jag min rollkaraktär Angela stå för. Jag spelar henne för sista gången idag. Bilden är en lite halvkass en från min skruttiga mobil. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran idag så att jag kan få bättre bilder på oss allihop. 

I varje fall, här är Dagens som Angela skulle ha gjort den.


Outfit: Svarta byxor, kostymförådet (eller H&M), och svart tröja privat. Svarta änglavingar från LekMer.
Smink: Bara grund, markerade ögonbryn och ögon. Blek. För jag/Angela är död.
Nagellack: Black tie från Nox Twilight.
Frisyr: Plattat.
Doft: Som sommarregn. Eller ärligt talat, svett. Man blir varm under scenbelysning.
Klocka: Nej. Tiden har ingen betydelse i efterlivet.
Smycke: Nej.
Fika: Nej.
Middag: Nej.
Pryl: Urna med min aska.
Sysselsättning: Försöka hjälpa människor att komma vidare med sina liv. Så att jag kanske kan få stiga in i ljuset.
Låt: "Down" med Jason Walker.
Kvällsnöje: Jag hoppas på att äntligen få komma till ro.
Att tillägga: Framtiden är om hundra år. Hundra dagar. Hundra timmar, minuter och sekunder. Framtiden är nästa ögonblick. Den består av det ena ögonblicket efter det andra - staplade på varandra i all oändlighet. Framtiden är oskriven och okänd. Framtiden - börjar nu.