onsdag 3 april 2013

Ögonblicksdagens 3 april

Ingen bild i dag men status i Mrs Datas liv just precis nu.

Outfit: Spräckliga tights, randig tröja och mysigaste koftan i stan!
Smink: Gyllene eyeliner är väl det som syns fortfarande.
Nagellack: Camelot och And the moonbeams... Båda från A England.
Frisyr: Världens kortaste fläta.
Doft: Rain från Marc Jacobs. YES! Fick tag på den.
Klocka: Casio med tidtagning och grejer. Jogghjälpmedel.
Smycke: Örhängen. Fortfarande extatiskt glad att mina öronhål är tillbaka.
Väder: Sol och plusgrader innan det blev mörka natta som det är nu.
Fika: Xanté. Så mer kvällsdrink alltså Annars te som vanligt.
Middag: Vi åt min favoritpastarätt med rökt lax och soltorkade tomater.
Pryl: Glasfil. Slog av en nagel för en stund sedan.
Träning: Årets andra löprunda i eftermiddags. Bara tre löpminuter, men det är fler än inga.
Sysselsättning: Jag har gått i skolan idag efter mitt påsklov, joggat, tvättat lite, bloggat lite, facebookat lite och läst en massa fanfics. Note to self - ska börja på kapitel 6 i den jag håller på med nu...
Barnabråk: Nej, inser jag precis... Kors i taket!
Låt: Vaknade i morse med "Heaven" av Depeche Mode i huvudet. Inte så tokigt.
Kvällsnöje: Josåatte... Läst fanfics dårå...