torsdag 25 april 2013

Dagens inklusive huvudvärk

Just another day in school

Outfit: Svarta byxor, svart munkjacka och grå t-shirt. H&M så klart. Fast tishan kommer från herravdelningen. Jag tycker de har bättre överdelar än damavdelningen har jag märkt.
Smink: Ljusgrönt öga med grå eyeliner och inte så mycket mer.
Nagellack: Man hunt från China glaze.
Frisyr: Nyfärgat och plattat.
Doft: Rain från Marc Jacobs. Alltså - sitter ni på en flaska ni inte vill ha så kan jag befria er från den. Nema problema.
Klocka: Stulit älskade makens Omega Constellation idag igen.
Smycke: Armbanden. Örhängen med stenar i olika färger som jag köpte på Indiska någon gång på stenåldern.
Fika: Te och silviakaka. Och en banan.
Middag: Pytt-i-panna med ägg.
Kvällsdrink: Yogite.
Pryl: Voltaren gel.
Träning: Gud nej, har sportat en finfin huvudvärk sedan lunch.
Sysselsättning: Repar slutproduktionspjäs för fulla muggar. Hunnit shoppa lite också. Och gå på konsert.
Barnabråk: Inget allvarligt. Mellan varandra alltså. Jag däremot har fått ta emot lite...
Låt: Skulle ni bli förvånade om det var "Whataya want from me" med Adam Lambert idag med? Inte? Bra. För det är den. Har äntligen beställt hans album nu. Jag är en sådan där som vill sitta och hålla i albumen också, inte bara köpa en musikfil. Då får man ju ingen booklet!
Kvällsnöje: Ska bara läsa ett kapitel till, titta lite på mina shoppingfynd och njuta av minnet av Vårkonserten jag var på tidigare ikväll. Lilla E sjunger i kör - det har sina fördelar att vara en stolt mamma.
Att fira: Hittade knallrosa solglasögon i den modell jag vill ha på Kapp Ahl. Sweet! På barnavdelningen visserligen men har man litet huvud så har man. Still sweet!