onsdag 13 februari 2013

Såatte...

Kan vi tala ett ögonblick om det faktum att jag har blivit 12 år igen? Att jag på fullt allvar har en klump i magen och mår lite dåligt över en sak som har hänt - i ett tv-program? Döm mig icke, tack. 
Jag är alltså så galet upprörd över att vem-som-än-skrev-det har splittat på vad som kan vara det bästa och finaste paret i en tv-serie någonsin. På allvar så där så att det kryper i skinnet på mig och jag bara vill att de ska bli tillsammans igen. Jag pratar om "Glee" och jag pratar om Klaine, alltså Kurt Hummel (Chris Colfer) och Blaine Anderson (Darren Chris). Jag tycker så mycket om det här paret att jag tycker de kan bli tillsammans på riktigt. Japp, jag är komplett galen och vrickad. Eller 12 år.

Absolut mer sådant här behöver jag se i "Glee".
Det avsnitt som visas i USA imorgon har titeln "I do" och jag lovar och svär att om gossarna inte blir tillsammans igen i det avsnittet så kommer jag skrika åt tvn. Det känns liksom som att det skulle kunna hända nu, när det är alla hjärtans dag och allt.
Tänk på en stackars kvinnas nerver och fixa det här nu! Pretty please with a cherry on top?