lördag 19 januari 2013

Dagens 20130119


Outfit: Svarta jeans från Cubus, Svart t-shirt från H&M, vit kofta från Lindex/god vän.
Smink: Ögonbryn, persikokinder, beigerosa sotning, mascara och rosatonat läppstift.
Nagellack: Prickar i svartvitt inför morgondagens NailArt Sunday med tema prickar.
Frisyr: Mössplatt och stripigt. Ser ni väl?
Doft: Vanilla touch från H&M. Numera har jag back up på den.
Klocka: Min fina underbara Lambretta med Union flag (Jack) på.
Smycke: Fredsmärke i vitmetall från Zarcillo där jag jobbade för några år sedan.
Väder: Sol från klarblå himmel och 16 minusgrader. Tack och lov vindstilla.
Fika: Med finaste Cactus ute på stan. Ost och skinkmacka och te.
Middag: Svamprisotto med diverse goda charkuterier samt oliver.
Pryl: Påse. Att bära strumpor och nagellack i.
Träning: Nej. För jag har ont i halsen och jag har fått lära mig att man inte ska träna då.
Sysselsättning: Veckohandlat. Fikat och shoppat med Cactus samt visat henne vackra Örebro. Lagat mat och klappat katt.
Barnabråk: Ja.
Låt: Imhotep, Imhotep, Imhotep, Imhotep, Imhotep....
Kvällsnöje: Drakkejsarens grav. Tredje Mumien-filmen med Brendan Fraser (nomnom).