onsdag 8 augusti 2012

Tre tomma no. 9

Nytt att återvinna.


Acos rengöringslotion har jag gjort slut på förut men då var det rätt sort, den oparfymerade. Den här med parfym är inte lika bra helt enkelt för att den luktar päckel. Klantigt av mig det där. Har så klart en oparfymerad som ersatte den här. Plaståtervinning.
Betyg 3/5

Nivea Skin refining scrub är även den en ständigt återkommande favorit på badrumshyllan. River lite lagom, jag gillar att det känns lite rivigt nämligen men i ansiktet ska det vara skonsammare än på ryggen. Jag brukar scrubba ansiktet efter rengöring en eller ett par gånger i veckan. Har inte någon back up på den här dock. Måste nog åtgärda det. Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Från The Body Shop kommer den här handkrämen som jag lyckats klämma ut minsta lilla gnutta ur. Hemp hand protector doftar örtigt, sjunker in i huden ganska snabbt men känns ändå lite fet på händerna en stund. Lite bökig tub att skruva på korken på, men jag gillar den. Fick den i present av en BFF. Metallåtervinning.
Betyg 4/5