onsdag 25 juli 2012

Tre tomma no. 8

Tre nya pryttlar som ska till plaståtervinningen.


Nivea Powerfruit Refresh är en duschgel som kom som ny i Niveas sortiment i våras. Jag hade turen att vinna den här, en flaska till samt två läppbalsam i en tävling hos LipGloss Bitch i maj. Den här varianten innehåller gojibär och tranbär och doftar härligt fruktigt. Löddrar mjukt och torkar inte ut huden nämnvärt. Hade det inte varit för att korken på den gick upp när den låg i resväskan på necessären när vi var ute och reste hade den dessutom räckt längre. Nu är den tom och vi jobbar som bäst på den andra flaskan jag vann.
Betyg 3/5

Aloe Lips är kort och gott ett läppbalsam med aloe vera och e-vitamin. Jag har gillat det mycket och nu är det slut. Hade det inte varit för att jag redan har 5 andra läppbalsam som pockar på uppmärksamhet hade jag lätt kunnat köpa mig en ny.
Betyg 4,5/5

Aco Soft Skin Body Scrub Apricot & Almond oil har stått i duschen länge. Jag erkänner att jag är ganska så dålig på att skrubba mig, men när det väl blir av vill jag gärna känna lite riv i skinnet. Det tycker jag att jag fått med den här. Lätt att skölja bort också.
4/5.