måndag 23 juli 2012

Dagens, 23 juli

Bloggen återgår till sitt vanliga program.


Outfit: Korallrosa t-shirt med fredstryck av Yoko Ono från H&M Fashion against AIDS, svart lång kjol från H&M. Kjolen bytte jag dock mot träningsbyxor senare. I bild även min träningsbh.
Frisyr: Även idag snurrade jag in det i mitt röda hårsmycke från Italien 1978. Ser att det börjar bli dags att färga om håret också.
Doft: Multitaskingolja från Eufora. Luktar vanilj och citrus all rolled in to one. Påminner om något bakverk jag inte riktigt får fram ur minnet. Ambrosiakaka? Hade den i håret den här gången, och det är väl främst vad den är till för.
Nagellack: Buried alive från Orlys Dark shadows-kollektion.
Klocka: Min motionsklocka från Casio. Toppen att klocka löpintervallerna med. Idag 2+3+2+3 minuter. Wihoo!
Fika: Frukt.


Middag: Som ovan. Köttbullar i tomatsås med pasta och melon- och fetaostsallad. Yummy!
Pryl: Cykelkorg. Perfekt att frakta hem min lilla låda med bär i, som jag plockade i trädgården till det hus jag passar lite grann.
Sysselsättning: Slöat, joggat, lagat mat, passat hus, duschat och nu slöar jag igen.
Kvällsdrink: Tänkte testa någon av påsarna jag har med Kusmis gröna teer. Jordgubbe kanske?
Väder: Riktigt uselt. Blåsigt, mulet, ofta regnigt men ändå ganska så varmt. Mysko.
Barnabråk: Retat varandra så klart.
Kvällsnöje: Hade tänkt mig att jag skulle läsa faktiskt.