torsdag 19 juli 2012

Dagens, 19 juli

Bara för att det här inlägget inte ska bli helt bildlöst och tråkigt får ni en bild av lille Cullen när han låg och sov på mina fötter för några kvällar sedan. Han är verkligen galet söt den där katten.


Outfit: Orangeröd luftig tunikaliknade sak jag köpte på Vero Moda för något år sedan. Ska snart ta mig tights också.
Smink: Nej.
Frisyr: Utsläppt.
Doft: Har håret utsläppt så att jag ska kunna lukta på det. Maroccanoil råkar dofta underbart.
Nagellack: City från H&M. Söljs i ett tvåpack tillsammans med Zoo.
Klocka: Nej.
Musik: The Sound of Arrows. Det finns hopp om bra musik i de kommande leden också. Inte bara brölig hårdrock eller flumdum hiphop.
Fika: Te och tårta.
Middag: Grillat hos mamma och pappa. Jag har det bra jag.
Pryl: Sked. Att äta tårta med.
Kvällsdrink: Antar att det blir ett glas vin.
Sysselsättning. Oj vad jag har varit lat idag! Bara slappat och läst. Känns bra och konstigt på samma gång.
Väder: Sommarvarmt. Det går säkert över snart.
Barnabråk: Hade ett riktigt panggräl med Lilla E i morse om att åka bil till ett utflyktsmål vi planerar i helgen. Unge.
Kvällsnöje: Eftersom vi ska lämna tillbaka "Poppers pingviner" i morgon räknar jag iskallt med att det blir ett tittning till på den i kväll. Om vi inte stannar hos mamma och pappa till sent då.