fredag 13 juli 2012

Dagens, 13 juli

Idag vill jag inte vara med på bild. Synd - för jag har en skitsnygg tröja på mig.


Outfit: Svarta jeans från Cubus, lila t-shirt med tiger på från Lanvins H&M-kollektion.
Smink: Rosa/gult öga med skuggor ur Sleek-paletten Ultra matte V1 Brigts.
Frisyr: Fläta.
Nagellack: Depend 2030 Plum och så cocktailfingrar med IsaDora Power pink.
Doft: Vanilla touch.
Klocka: En viss Lambretta.
Humör: Har hållit mig på en jämn nivå av sammanbiten idag, som precis brast och blev skitförbannad. Känns ju bra när jag ska hem till bästisarna på middag ungefär nu.
Fika: Rostat bröd med jordnötssmör. Och te.
Middag: Perny ska visst bjuda på vildsvin. Spännande!
Pryl: Jag har fått ett nytt paraply av min svägerska. Gissa vilken huvudstad hon nyligen har besökt.
Sysselsättning: Mer research.
Kvällsdrink: Gissar att det blir något grönt. Och jag har med mig ingredienserna till Lennart.
Att fira: Det här är inlägg 900.
Väder: Jodå.
Barnabråk: Jodå. Se punkt Humör.
Kvällsnöje: Hem till Perny med anhang alltså. Måste ju bli roligare än vad det är just nu.

Med vänlig hälsning, skitsur fru Data