onsdag 30 maj 2012

Dagens, 30 maj


Ögon: Inget smink alls idag. Låter fejset vila lite.
Frisyr: Nytvättat och utsläppt.
Nagellack: Rätt så trista Intense plum från Max Factor, med en skvätt Merlin från A England.
Klocka: Den lila från ICE som matchar lacket förträffligt.
Outfit: Tights och klänning.
Test: Hinner jag läsa ut "Benrangel" innan Grey's? Jo det hann jag. Ger boken 5/5 i betyg. Skitbra rentutav! 
Middag: Lasagne.Mmmmmm...
Fika: Te och en macka.
Doft: Bara jag själv. Parfym och huvudvärk är en dålig kombo nämligen.
Pryl: Glasögon på och det lilla bokmärket som ser ut som en larv. Gölligt!
Väder: Soligt men inte överdrivet varmt.
Fundering: Jo, det har förekommit en del sådana idag också. Mellan varven och bläddrandet i boken.
Aktivitet: Tittade på när vi blev befriade från en massa syrénskott av en mycket trevlig familj.
Smycke: Sent omsider fick jag en Mors dags-present av Chilipojken. Ett hjärta i plåt som han gjorde klart i slöjden idag. Pussunge!
Barnabråk: Nej! De har lekt! Undrens tid är inte förbi.
Kvällsnöje: Ska ägna mig åt Grey's anatomy nu när jag läst ut min bok.