torsdag 24 maj 2012

Dagens, 24 maj (bildfritt)

Idag kommer det bli en massa repriser. Håll i hatten!

Ögon: Gröna sköna Acid green från NYX. Nu bortsvettad till ett ingenting.
Läppar: Jo, jag har sådana.
Frisyr: Vanlig hederlig fläta.
Klocka: Från ICE. Lila med silikonband.
Nagellack: Curacao punch från Kicks. Kommer bli  utbytt innan dagen är slut dock till jag vet inte vad än.
Doft: Alla i kör - Vanilla touch från H&M!
Smycke: Mina fyra favoritarmband - ikonarmband från gamla jobbet, chakraarmband från Kristallrummet, med små glaspärlor som jag fått i present av en vän, med blå träpärlor som jag köpt på en loppis.
Test: Är det skönt att slappa i stolarna på verandan? Svar ja.
Middag: Cevapcici med klyftpotatis.
Fika: Te och chokladkaka.
Outfit: T-shirt med Beatlestryck (Abbey road), kjol med zickzackmönster. Båda H&M.
Pryl: Bok. Har läst ut en och börjat på en annan.
Väder: Soligt och varmt, men inte lika varmt som igår.
Barnabråk: Jomen. Börjar tro att de inte kan hålla sams.
Kvällsnöje: Blir väl Eurovision idag igen, så jag får se Loreen. Betvivlar att jag orkar stanna uppe och se hur det går dock, men det står väl på varenda löpsedel imorgon i varje fall.