fredag 18 maj 2012

Dagens, 18 maj

Ja jädrar vad jag har stylat den här bilden så att det ska se lite lagom rufsigt ut. 

Ögonskugga: Ljusa Martini och mörkt gröna Green martini ur min Curacao-palett från Sleek.
Frisyr: Medvetet slarvig sidtofs.
Klocka: Min darling från Jaques Lemans, nu i bild.
Nagellack: Kissy från Zoya.
Test: Går det att ringa och boka biljetter till pjäsen vi ska se? Nej.
Top: Med Star Wars-motiv från H&M Divided.
Uppdrag: Handla mat för den kommande veckan. Jag förstår mig inte på sådana där matkassar, jag älskar att handla mat!
Post: 15 nagellack från två olika ställen (och några räkningar).
Middag: Hos mina mysiga föräldrar, så jag vet inte än.
Fika: Chokladkaka och kaffe med massor av mjölk.
Roligaste: Hade visst vunnit 3 nagellack inne på Twitter också. Så det var därför jag skaffade Twitterkonto.
Väder: Soligt och trevligt, men attan vad det blåser. Bra om man flyger drake dock. Vilket jag inte gjorde/gör. Jag är en drake i stället.
Fundering: Är det inte bra att ha någon som svarar i telefon på ett ställe som säljer biljetter till en pjäs även om det är klämdagar och sådär? Särskilt om pjäsen bara går i tre dagar, när det är klämdag och helg och sådär.
Kvällsnöje: Ska se Stora J i hennes (och hennes klass) uppsättning av "Obemärkta flickor" i Teaterladan i Wadköping. Hennes först replik är visst "Jag tycker han verkar käck den där Hitlter!" Mitt modershjärta sväller av stolthet.