tisdag 15 maj 2012

Dagens 15 maj (bildfritt)

Ögonpenna: en ljusgrön från IsaDora som är så nervässad att namnet inte syns längre. Tror den utgått också, för jag hittar den inte. Attans.
Frisyr: Fläta. 
Klocka: Digital och blingig från DKNY som jag satt grönt läderband på. 
Nagellack: Marzipan från IsaDora.
Test: Är det lika underbart med chokladmassage som jag minns det? Svar - det är bättre.
Klänning: Top Shop.
Promenad: Lite här och där, blev väl 4 kilometer allt som allt. 
Trädgårdsarbete: Ställde ut pensén från altanen till gräsmattan så att det kan regna på den = vattat. Det gills väl?
Middag: Korvgryta med senap.
Fika: Kladdkaka som jag tvingade Stora J att baka, för annars hade jag börjat tugga på mig själv eftersom jag luktar choklad efter massagen.
Skada: Nej. Men jag har snart bara en näsborre att andas genom eftersom den andra håller på att täppas till av världens mest oattraktiva finne. Aj.
Väder: Kallt och grått. Var är den där ryssvärmen det talades om?
Fundering: Hur kunde jag glömma köpa choklad att ha i väskan efter massagen?
Kvällsnöje: Slutet på säsong 6 av Star Trek: The Next Generation. Eller sömn.
Barnabråk: De har faktiskt varit rätt så lugna, men frågan har kommit upp om man verkligen behöver kalla varandra för idiot. Igen.