måndag 13 februari 2012

Grattis Perny!


Idag är ingen vanlig dag för idag är det Pernys födelsedag! Och eftersom jag inte skickat något kort till henne så hyllar jag henne såhär. Med att lägga upp en bild som hon antagligen, högst troligen, kommer hata mig för. *insert evil laughter here* Har den som kontaktbild i min mobil också.

Perny är, om ni inte redan har kopplat det, en av mina allra bästa vänner. Hon är snäll, omtänksam, älskar te, skriver, har precis fått nytt jobb, är en hejare på att tillverka chokladpraliner, har alltid goda råd och är fenomenal på att lyssna. Hon är allt det som en bra vän ska vara helt enkelt.
Sedan att hon delar min vurm för nagellack, science fiction och allmänt nörderi - ja det är ju bara ett extra lager ost på pizzan liksom.

Så jag säger såhär - stort grattis Perny! I heart you!