torsdag 27 oktober 2011

Kattkavalkad

Jag har ju faktiskt en katt till. Det är inte bara knäppskaftet Cullen som bor i det här huset. Hans "syster" Schumi är dock av det normalare slaget och har inte lika många knäppheter för sig, så jag kommer på mig själv med att inte blogga om henne lika ofta. Hon är mer en äta-sova-skita-katt, men de sakerna gör hon med bravur. 

Bered er på bildspam. Gillar man inte katter kan man hoppa över det här. Men jag älskar mina små missar så jag kan inte låta bli. Sådeså!


Ligger gärna och sover i den här korgen. Brukar stå i Lilla E:s rum.


Filrester är utmärkt frukost åt en liten katt.


Morgongos i närbild.


Myser lite extra ihop med Teddy, som nallen heter.


Platt-tv? Nej tack, om katten själv får välja.


Vad är grejen med att dricka ur kranen egentligen? Måste testas.


Sova i skuggan på altanen är grejer det!


Är man söt som en docka så...


Jo. Hon låg och tvärsov sådär. Tills hon trillade ner.


På favoritpallen.


Uppe på tvn igen. Med huvudet utanför och öppna ögon. Najs.