måndag 19 september 2011

Tråkmåns

Förlåt. Jag har blivit skitdålig på att blogga. Jag har helt enkelt ingenting att skriva om just nu, och känner mig helt mätt på att skriva ytligheter om ingenting.

För sanningen är ju den att det inte händer värst mycket alls i mitt liv just nu. Jag har fortfarande inget jobb, och får inte ens komma på intervju till något av de jobb jag sökt. Undrar vad jag gör för fel, mer än att vara 40. För på något sätt känns det som att det är där det kniper. Och det är trist.

Det har hänt en del tråkiga saker, som jag blivit ombedd att inte skriva om, men jag kan ju helt klart konstatera att den gångna sommaren inte varit den bästa och roligaste i mitt liv. Men nu är det höst och det börjar bli bättre.

Fast vädret hörrni... Det är ju baske mig inte roligt alls.

Nu får det snart ta och hända något roligt! Jag vill ha lite mer glamour i mitt liv! Förslag mottages tacksamt.