måndag 9 maj 2011

Rekommenderas

Idag har jag varit i det här huset, på Storgatan i Örebro, och fått mig en väldigt skön och väldoftande massage. Chokladmassage. Det är så att jag vill tugga på mig själv. Nästan i varje fall.


Platsen heter Spahuset och här finns det mesta för välmående och flärd. Allt från floating till massage till manikyr. Dessutom en rar liten butik där de bland annat säljer samma massageolja som jag blev knådad med. För att inte tala om att de har ett finfint sortiment av OPI, både lack och vård. Bland annat min favorit Avojuice som är en rackarns så bra lotion baserad på avokadoolja.

Min chokladmassage kostade 525 kronor för 50 minuter. Om jag saknade något så var det väl att det inte ingick någon massage för ansiktet. Övriga kroppen fick dock sitt. Det är ingen djup massage, men oljan är värmande och det var nästan med lite sorg jag klev ner från massagebänken.

Alla borde unna sig massage. Jag ska bli bättre på att unna mig själv det.