söndag 24 april 2011

Önskelista

Håhåjaja, en hel vecka sedan jag senast skrev. Tog visst påsklov. Och så börjar jag känna mig lite gammal. Det är mindre än två månader tills jag fyller 40 nu. Och innan dess tar stora J studenten. Lite partaj att planera minsann.

Finurlar på vad jag ska önska mig i present. Har hittills kommit fram till följande:

  • Absintfontän, absintglas, absintsked och absint.
  • Kitchen aid Helst en röd eller en svart, men jag är inte så knusslig. Det går bra med en grön också. Eller en gul. Eller vilken färg som helst faktiskt.
  • Nagellack. Surprise! Bland annat alla de kvarvarande A-England. Beställde bara 4...
  • Kok/bakböcker. Det finns plats i samlingen. Jamie Oliver har visst kommit med en ny.
  • Har fortfarande inte införskaffat "Under the dome" av Stephen King, så den kan jag önska mig. Har en önskelista på Adlibris som man kan få del av mot förfrågan.

Det tillkommer nog mer så småningom. Jag brukar komma på saker jag vill ha lite då och då.

Den stora frågan är om jag ska mitt kalas på fredagen när jag fyller år, eller på lördagen när folk brukar vara lediga från jobbet. Lutar åt det senare.