torsdag 17 mars 2011

Tema favoriter: Röd

Nagellackstemat fortsätter och nu har vi kommit till min favoritfärg - rött.
Man kan lugnt påstå att min låda med röda lack är ganska full. Att välja endast 5 favoriter var inte lätt. Men efter lite huvudbry och lite input från lilla A kom jag till sist fram till dessa.


På tummen: Rimmel Desire, mörkt vinrött med guldskimmer.
Pekfingret: China glaze Riveter rouge, vinrött med mikroglitter i silver, guld och rött.
Långfingret: Zoya Sara, klarrött glittrande underbart.
Ringfingret: China glaze Ruby pumps, jag tror det här är min absoluta röda favorit.
Lillfingret: Nox Twilight Red velvet, klarrött jellylack.


Och här är flaskorna! Från vänster till höger: Rimmel Desire, China glaze Riveter rouge, Zoya Sara, China glaze Ruby pumps, Nox Twilight Red velvet.