söndag 13 februari 2011

Vacker med spackel dag 6

Håhå jaja. Här sitter jag och är lite trivsamt söndagsbakis. Älskade maken och jag hade en mycket trevlig kväll, och jag vann en kokbok till samlingen. Här är fejset jag hade på mig på festen. Bilden tagen av älskade maken 5 minuter innan vi satte oss i bilen och for iväg.


Foundation: Maybelline New Pure.Liquid Mineral, 010 Ivory
Concealer: Concealer by H&M
Puder: Compact powder by H&M, 11 Ivory mist
Rouge: Blusher by H&M, 12 Dazzling peach
Ögonbryn: Clinique Brow sculpting duo, 02 Auburn to brown
Mascara: Face Stockholm Volumizing mascara, Black
Ögonskuggor: Maybelline eyestudio mono, 606 Golden sand; Eyeshadowpalette by H&M, All this 4 your beauty, nummer 4 & 16
Ögonpenna: IsaDora Perfect contour kajal, 79 Bright turquoise
Läppstift: Clinique Long last lipstick, 99 Deeply rose soft shine