fredag 11 februari 2011

Vacker med spackel dag 5

Snöstorm banne mig! Ska denna jävla vinter aldrig ta slut?!? Så idag lät jag inspireras av snön i min make up. Älskade maken lär inte älska den. Who cares? Har hållit mig inne hela dagen i varje fall.


Foundation: Maybelline New Pure.Liquid Mineral, 010 Ivory
Concealer: Concealer by H&M
Puder: Compact powder by H&M, 11 Ivory mist
Rouge: Blusher by H&M, 12 Dazzling peach
Ögonbryn: Clinique Brow sculpting duo, 02 Auburn to brown
Mascara: Face Stockholm Volumizing mascara, Black
Ögonskuggor: Eyeshadowpalette by H&M, All this 4 your beauty, nummer 4 & 5
Ögonpenna: The Body Shop Colourings Eye definer, 07 White (ror inte den finns kvar i sortimentet dock. Har haft den en halv evighet. Vässar den alltid innan jag använder den.)
Läppenna: samma som ögonpennan - double duty baby!
Lipgloss: Face Stockholm lipgloss, Backsippa

Imorgon ska jag på fest. Då kommer jag anstränga mig lite mer. Och tvätta håret igen. Jepp, jag tvättar håret så sällan jag mäktar med. Har så torr hårbotten och den tycker inte om när jag schamponerar för ofta. Man ska lyssna på vad kroppen vill!