söndag 6 februari 2011

The inner must to test the must

Igår var jag på mustprovning hemma hos Perny. Väldigt roligt! Jag hade sedan länge tänk att jag skulle skriva ett inlägg om den, så jag glömde kameran hemma bara för att sabba den planen. Orutinerat av mig.

Men som tur är så har värdinnan i fråga bloggat om det själv, och det inlägget kan ni läsa här.

Testet var till viss del överraskande. Som att Apotekarnes kom på delad sistaplats! Den som man alltid intalat sig ska vara så god. Bäst i test blev Nygårda.
Spetsat med vodka var det okej. Spetsat med rom var det så jädra gott! Särskilt med ljus rom (Captain Morgan spiced gold) som gav en underbar vaniljton till drycken. Riktigt så jag har lust att rusa till Systemet och köpa på mig en flarra bara för att blanda den med must.

För roliga bilder, utförligare betyg och diverse annat löst snack - klicka er till Perny.