måndag 18 oktober 2010

Klart hon var tvungen att utmana mig....

Tack, Perny för den utmaningen. *kliar sig i huvudet*

1. What is your favourite word?

Älskling. Eller mamma. Tycker om att vara en älskling och en mamma.

2. What is your least favourite word?

Hat.

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?

Oftast ett möte.

4. What turns you off?

Svettlukt och att vara stressad.

5. What is your favourite curseword?

Satans anåda! Kanske inte jättehemskt men välanvänt.

6. What sound or noise do you love?

Eftersom jag har tinnitus så säger jag som Depehe Mode: "Enjoy the silence". Annars är det skratt.

7. What sound or noise do you hate?

I och med att jag har tinnitus och är ljudöverkänslig, så är det en hel del som platsar in där. Men monotona ljud och högfrekventa kan driva mig till vansinne om jag har en dålig dag.

8. What profession other than your own would you like to attempt?

Jag vill gärna utveckla mig mer inom den yogiska biten, och det finns en hel del massagetekniker jag mer än gärna skulle vilja lära mig.

9. What profession would you not like to?

Telefonförsäljare eller en sådan där "hungrig säljare" som ska stå och pracka på någon ett mobilabonnemang.

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?

Alltså - det är ju Sankte Per som står vid Pärleporten.... Sen tror jag inte på himlen... Men jag tror ju på Gud, så det vore väl trevligt om hon hälsade mig välkommen eller nåt.


Meningen är visst att man ska skicka den här utmaningen vidare, men då den enda bloggaren jag vet som tittar in på min blogg var den som utmanade mig, så blir det lite svårt känner jag. Det är bara att ta för sig antar jag. Men länka till mig i så fall. :)