måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag

Jomenvisst. Mrs Data har bakat kanelbullar med sina små bokstäver idag. Är det kanelbullens dag så är det. Och de smakar förträffligt.

Dessutom var jag på akupunktur i förmiddags. Herrejisses vad jag måste ha sett rolig ut! Hade 12 nålar på fötterna, händerna och öronen. Levande nåldyna typ. Fick ett gäng frön i örat också att massera på och örter är på väg. Så nu hoppas jag att jag får bukt med ett visst kvinnligt problem, så att jag slipper köpa nya kläder i all hast någon mer gång.

Hon varnade mig efteråt att jag kunde känna mig lite trött. Skoja inte! Jag kämpar nästan med att hålla mig vaken. Skulle egentligen gått på ett möte i kväll, men känner att det är nog bättre att kura under en filt med lite örtte och ta en tidig kväll. Och nu ska jag fixa ris och vårrullar.