onsdag 13 oktober 2010

Kalabalik i Mrs Datas plånbok

Vad gör man? Den här månaden hade vi inte så värst mycket räkningar. Utmärkt tillfälle att slänga in en rätt så stor slant på sparkontot så vi kan åka någonstans nästa sommar. Utomlands förslagsvis, eftersom vi aldrig varit iväg hela familjen. Never. Stora J var inte med till Danmark i somras, älskade maken och jag var på en kortare tripp till London för tre år sedan, annars - ingenting. Och då har han ändå en moster som bor i Athen och en ingift morbror som driver hotell på en av de grekiska öarna. Nästan så att det är skamligt att vi inte kommit iväg. Men sanningen är att jag hellre åker till England eller Italien. Så är det bara.

Inte alls det jag tänkte skriva om utan: Eftersom vi satte in de där pengarna på sparkontot så har vi inte värst mycket kvar att leka med innan lön - om 2 veckor. Jag har bara ett par hundringar kvar och dem behöver jag hålla hårt i. Därför var det liiite jobbigt att upptäcka de där Twilight-lacken jag bloggat om tidigare. Vill ha. Och SaintBella... Jag älskar din blogg, men varför, VARFÖR, bloggade du om Eyeko? Vill ha allt därinne. Inte bara lacken, men mest dom.

Ytligt som faen, men ändå. Jag orkar bara inte bry mig om annat idag. Jag är ledig.