fredag 3 september 2010

Sånt som gillas

Jag köper väldigt många av mina lack på Tradera av säljaren Nagelglädje. Mycket sympatiska personer det där. Titta bara vad jag fick i brevlådan idag.


De två stora flaskorna innehåller det jag hade beställt, röda Stroll och blåa Midnight mission från China Glaze. Men i de små flaskorna finns det ett kanonbra överlack som heter Top 2 bottom och som kommer från det inte så billiga märket Orly. Det hade jag inte beställt. Det skickade de med ändå! Som att detta inte vore nog så har de även ställt undan en flaska Bogie till mig, då jag i mitt senaste mail beklagade att jag inte skulle ha kosing att köpa lack för i några veckor, och hoppades att de inte skulle hinna sälja slut på det.

Det är sånt man gillar som kund. Det är sånt som gör att man återkommer. Och det är sånt som gör att man rekommenderar andra att handla av en.