tisdag 27 april 2010

Mrs Data gillar inte

Snart är det dags för den tredje delen i Twilight-saga att få premiär. 30 juni är det dags för "Eclipse" att gå upp på biograferna. Och var är jag då? På Legoland!! muttermummel

Nåja, det är inte det jag ogillar, utan att en av karaktärerna har bytt utseende. Och nu utfärdar jag en spoileralert.

Victoria har i de två första filmerna gestaltats av Rachelle Lefevre. Med bravur. Hon har fått sparken. Hon har uttalat sig om att hon är ledsen över det. Det är jag också.


Rachelle Lefevre


I rollen som Victoria i "Eclipse" kommer vi få se Bryce Dallas Howard. Och hon ju också rödhårig. Typ.

Men varför varför varför väljer man att byta skådespelerska bara så där? När detta dessutom är den sista filmen som Victoria är med i? Är det bra att ha en pappa som heter Ron Howard om man vill ha en roll i en film som man vet många kommer se? Är jag orättvis nu? Jag hoppas det.


Bryce Dallas Howard