fredag 1 januari 2010

I backspegeln

Gud, vad trött jag är. Kan kanske bero på ett stort intag av alkohol igår, samt alldeles för lite sömn. Eller så är det Cullens fel eftersom han började jaga sin svans på mina fötter i natt - igen.

Så var det nytt år, nytt decennium till och med. 2010. Undrar just vad det ska bära med sig. Ska bli spännande att uppleva.

2009 då? Sämst med hela året var att min farbror dog. Min älskade, snälla, rara och gulliga farbror. Saknar honom mycket.

Bäst var att byta jobb. Sälja nya produkter och påbörja min utbildning till Livsyogalärare. Livet känns rikt på något sätt. Mer tid till familjen har det blivit också. Jag känner mig mer harmonisk, lyckligare än på länge.

2009 var ett bra år, i det stora hela. Hoppas 2010 blir minst lika bra, för er alla.

Gott nytt år!