måndag 26 oktober 2009

Back in town!

Så var ännu ett steg i min utbildning taget. Denna helg har vi jobbat med ljud, våra röster och pass som ska ge vitalitet och ta bort negativa tankar och stress. Jobbigt men kul precis som vanligt. Träningsvärk ungefär överallt. Men som alltid - det är det värt.

Och så är det så himla skönt att vara hemma igen. Sova i sin egen säng med en liten katt vid fötterna. Somna i skeden med älskade maken. Kyssar. Suck ja - alltid det jag saknar mest. Att krama de jag älskar. Röra. Hålla om.

Min älskade stora J är kvar i Stockholm till på tisdag. Hon har varit på konvent i Huddinge, så henne har jag inte sett en enda liten sekund. Men jag har pratat med henne och hon har haft det bra.

Snart dags att åka till jobbet. Gör yoga när jag kommer hem i eftermiddag.