onsdag 16 september 2009

Boktips tack!

Jag är mellan böcker just nu, och det känns typ JÄTTEJOBBIGT! Jag är en bokmal av rang och enligt mig finns det inget värre än att ha läst ut en bok utan att ha en ny på gång. Nu är jag där. Jag har ingenting att läsa. Det är värre än känslan av att ingenting ha att ha på sig när man ska på partaj. Det är inte direkt så att bokhyllorna gapar tomma här hemma, men jag har ju redan läst allt av intresse minst en gång.


Nu kommer Perny tycka att jag ska komma och låna den där Stephen King-boken av henne, men det är mer en biografi/handbok och jag vill ha en roman. Inget historiskt tjafs, som älskade maken försöker med, och inga biografier om eländiga eller icke eländiga liv. Absolut INGET där barn far illa.


Ge mig boktips - snälla. Jag går upp i limningen!